PENGEDAR SHAKLEE KEMAMAN - CHUKAI

  • March 01, 2016
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Saya Hidayah dari Kemaman, Terengganu. Saya adalah pengedar Shaklee Kemaman.


Pada mulanya, saya hanya menggunakan produk Shaklee untuk diri sendiri. Akan tetapi, saya juga berjaya membantu kawan saya menyelesaikan masalahnya dengan produk Shaklee ini. Paling dekat saya dapat membantu mak saya untuk menghilangkan masalah jeragat yang dihadapinya.
Bak kata orang dah alang-alang menjadi Pengedar Shaklee, tak salah pon sambil membantu orang menyelesaikan masalah kecantikan sambil berbisnes dan untuk menjaga kesihatan diri sendiri dan keluarga tersayang.
Sebagai pengedar Shaklee Kemaman, saya ingin membantu dan berkongsi maklumat mengenai kesihatan dan juga kecantikkan bersama-sama orang Kemaman. Disamping, saya menjadi pengedar Shaklee Kemaman, saya ingin memberikan khidmat servis yang terbaik untuk memastikan warga Kemaman dapat membeli produk Shaklee ini. Ini kerana saya ejen Shaklee Kemaman, menyediakan servis penghantaran (COD) di area Kemaman seperti Kampung Paya Berenjut, Geliga, Fikri, Bandar Chukai, Kampung Bukit Kuang dan Binjai. Servis COD adalah free mengikut kawasan.
SERVIS PENGEDAR SHAKLEE KEMAMAN
  • Membekalkan produk Shaklee pada pelanggan
  • Menghantar (COD) produk Shaklee di kawasan Kemaman
  • Konsultansi masalah kesihatan & kecantikan
  • Memberi nasihat serta cadangan produk Shaklee bagi masalah yang berkait
  • Khidmat pendaftaran sebagai ahli Shaklee baru
-P E R T A N Y A A N-
Sebarang pertanyaan mengenai produk atau nasihat, boleh terus whatsapp ke 0179793589 (Dayah).
IMG_20151126_100913
Atau
Facebook Page : Myrakanita Online Shop
Blog : ckdayah.blogspot.com
Email : myrakanita@gmail.com/muslimgirl_dayah@yahoo.com
Distributor ID: 1216854

You Might Also Like

0 comments