MEAL SHAKE SHAKLEE

  • March 07, 2016
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Meal Shakes Shaklee adalah hidangan yang lengkap dengan asid amino dan nutrisi yang senang untuk diserap oleh badan.
Meal Shakes Shaklee diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, protin dan lain-lain.
Meal Shakes Shaklee adalah sesuai untuk bayi bermula dari 1 tahun sehingga dewasa. Kalau anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, MEAL SHAKES SHAKLEE adalah yang paling sesuai.
Shaklee-Meal-Shakes-4-520x245
MEAL SHAKES SHAKLEE
Meal Shakes Untuk Bayi
Meal Shakes boleh diambil oleh bayi yang berumur lebih dari 1 tahun. Sukatannya adalah ½ sudu kecil sehari.
Bagi kanak-kanak atas 4 tahun boleh mengambil 1 sudu kecil dan 10 tahun keatas boleh ambil 3 sudu kecil. Manakala, bagi orang dewasa pula ialah 3 sudu besar meal shake sehari.
Macam Mana Pengambilan Meal Shake Shaklee?
Cara pengambilan untuk Meal Shake Shaklee ini saya cadangkan pada waktu pagi sebagai permulaan hari dengan nutrisi yang lengkap.
Kebaikan Meal Shakes Shaklee
Meal Shakes Shaklee mempunyai banyak khasiatnya. Ya lah, Meal Shakes ini, ibubapa boleh memberi kepada bayi berusia 1 tahun. Dari bayi atas 1 tahun sehinggalah dewasa semua mempunyai fungsinya tersendiri.
  • Sebagai Nutrisi Lengkap.
Mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang diperlukan. Kekurangan pengambilan nutrisi boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita.
  • Meal Shakes Kaya Dengan Protin.
Meal Shakes Shaklee sangat kaya dengan protin yang membantu dalam pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain -lain lagi.
  • Membantu Tumbesaran.
Ia mengandungi asid folik, biotin yang kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses tumbesaran.
  • Anti Oksidan.
Meal shakes mengandungi vitamin A, C, E, Zinc, selenium yang bertindak sebagai anti oksida yang melawan jangkitan kuman dan melambatkan proses penuaan.
  • Mengembalikan Seri Wajah.
Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang boleh membina sel darah merah dan memberikan wajah yang cantik.
Kaya dengan serat larut yang membantu membuang lemak yang berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
  • Rasa Yang Lazat.
Sangat mudah untuk diambil oleh dewasa dan kanak- kanak.
Testimoni Meal Shakes Shaklee
IMG_20130214_1611521
Anda juga boleh hubungi/whatsapp saya di 017 9793589 untuk sebarang pertanyaan
Sekian:-)
Hidayah.
SID: 1216854

You Might Also Like

0 comments