3 CARA UNTUK KULIT CERAH DAN GLOWING

  • March 07, 2016
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

  1. Basuh Muka Sebelum Tidur

Hasil dari pembacaan saya, kajian menyatakan bahawa pemulihan kulit paling aktif pada jam 10 malam. Jadi, cadangan saya adalah kita hendaklah mencuci muka sebelum tidur, ini kerana kulit kita akan bernafas dengan baik. Selain memberi oksigen pada kulit muka, ianya juga akan cerah dan putih berbanding sebelum kita mencuci.
  1. Banyakkan Minum Air Putih

Dengan banyakkan minum air putih atau kosong sangat membantu dalam menyingkirkan toksik yang boleh menyebabkan bintik hitam pada kulit. Disamping membantu memutihkan kulit serta mengekalkan kelembapan pada kulit.
water
  1. Sapukan Lemon

Lemon? Banyak khasiat lemon sebenarnya. Jadi, secara ringkasnya lemon boleh mencuci minyak dan kotoran pada kulit. Ianya juga mengandungi vitamin C yang boleh memutihkan kulit. Oleh sebab itu, kita boleh amalkan cara ini iaitu dengan menyapu lemon 10 minit pada kulit dan bilas. Boleh diamalkan setiap hari untuk mendapat kulit yang cerah.
Cuci muka

Tapi, Bagaimana kalau saya Nak Kulit Putih & Glowing Dengan Lebih Cepat ?

Mudah saja. Dengan menggunakan set pencuci muka Shaklee dan supplemen Shaklee ini terbukti sangat berkesan. Ramai yang menegur akan perubahan kulit saya yang semakin cerah dan licin serta glowing. Sekiranya anda berminat nak kulit cantik, licin, lembap dan glowing, anda mesti dapatkan Set Pencuci Muka Shaklee ini.
Kelebihan dan khasiat dari set pencuci muka ini boleh klik sini "Set Pencuci Muka" .
Anda boleh sms@whatsapp ‘Set Pencuci Muka Bajet’ ke 0179793589.
Sekian.

Hidayah
SID: 1216854

You Might Also Like

0 comments