"KEMBALIKAN KULITKU YANG CERAH DAN SIHAT"

  • March 07, 2016
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Kembalikan kecerahan pada wajah anda. “Haritu ada sorang kawan saya tegur kulit muka nampak lembap dan cerah. Dia tanya saya pakai produk apa, saya jawab la sekarang makan GLA Complex, ESP dan pencuci muka.
Adakah anda yang mempunyai masalah seperti dibawah:-

Orang tegur kulit gelap?

Berjerawat?

Kusam?

Parut?

Jeragat?

Semua ini membuatkan kita tidak yakin untuk berdepan dengan orang sekeliling. Majoriti yang ada masalah seperti kulit gelap, kusam, jerawat, jeragat, parut dan sunburn adalah dari golongan wanita. Ok, dayah disini sedia untuk bantu korang.

Punca kenapa terjadi masalah diatas adalah:-

  1. Salah Memilih Produk

Anda perlu tahu kulit muka dahulu sebelum membeli apa-apa produk. Kalau boleh dapatkan konsultansi dulu sebelum guna produk tersebut.
  1. Cahaya Matahari

Biasalah kalau golongan bekerja yang selalu keluar rumah. Akan berdepan dengan cahaya matahari. Jadi, kalau keluar rumah atau pergi kerja tanpa ada apa UV protection boleh menyebabkan kulit ‘sunburn’ dan gelap.
  1. Produk Yang Ada Bahan Kimia

Produk yang terbaik adalah tiada bahan kimia. Sebab bahan kimia sebenarnya tidak bagus untuk kulit muka. Ianya akan menyebabkan kulit rosak atau nipis nanti. Jadi, periksa dahulu bahan-bahan di produk itu sama ada ada bahan kimia atau tidak. Sayangkan muka?? Mestilah sayangkan. Takkan selamanya nak pakai produk ada bahan kimia.
Saya ingin membantu anda untuk kembalikan keyakinan anda untuk berdepan dengan orang. Caranya adalah dengan menggunakan pencuci muka dan pada masa yang sama makan supplemen untuk mendapatkan kulit yang cerah dan flawless kata orang. :-)

ESP Shaklee :-

Anda boleh klik link di bawah ni untuk tahu lebih info tentang ESP. Banyak sangat khasiatnya.

ESP Soy Protein Isolate Powder

GLA Complex :-

Gla complex membantu dalam menstabilkan hormon. Apa-apa masalah punca sebenarnya adalah hormon anda yang tidak stabil. Jadi, penyelesaiannya haruslah menstabilkan hormon dahulu.
Selain itu, GLA Complex juga anti inflamasi, dan merawat kulit yang bermasalah. Ianya membantu merawat kulit muka dari dalam. Ini kerana adanya borage oil yang mana boleh melembapkan kulit muka dan membantu merawat jerawat dan juga masalah kulit kering. 
Disamping itu, GLA Complex juga dapat bantu mengurangkan alergi, ekzema dan memperbaiki bintik penuaan.

Pencuci Muka Yang Sangat Best :-

[Klik disini]


Testimoni

38ddaf6e-e881-43ba-aa0d-e33c05b4b3fe
IMG-20160107-WA0000
ESP
IMG-20160113-WA0071
Testimoni 3: Gentle Deep Foaming Cleanser

Pertanyaan / Order boleh whatsapp di 0179793589 atau boleh pm di FB: myrakanita online shop.

Sekian.

Norhidayah
SID:1216854

You Might Also Like

0 comments