Pilih Produk Untuk Jerawat Yang Terbaik Dan Berkesan

  • February 09, 2017
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 1 Comments

Tak tahu nak pilih produk apa. Dah macam-macam cuba tetap sama dan tak ada perubahan. Sebelum dayah ceritakan macam mana nak pilih produk untuk jerawat yang terbaik dan berkesan.


Dayah akan ceritakan satu kisah testimoni dari pengguna yang ada masalah jerawat juga. Shaklee Effect yang dah mengubah sesorang tu.

Sebelum kenal dengan Shaklee ini, masalah kulit memang teruk, berjerawat yang jenis nanah dan gatal yang mengenyam , rasa nak garu-garu dengan garfu je. Dan juga kulit muka berminyak. Sangat stress masa tu, sebab nak basuh muka pon takut sebab pedih dan pernah basuh muka terkena jerawat tu dan berdarah.

Dah bermacam-macam produk dan pencuci muka guna, tetapi tak ada apa-apa kesan. Sampai yang cakap produk kecantikkan ini 3 hari dah cantik, tetap dibeli sebab naknya muka pulih dari masalah jerawat ini.

Makin terok ada lah, sampaikan nak solat nak sujud pon berhati-hati sebab di dahi pon  ada jerawat yang bernanah tu. Sangat perit rasa macam diletak jarum!.

Sampaikan nak keluar rumah pon malu, nak jumpa adik-beradik pon rasa malu dengan keadaan muka berjerawat yang bernanah tu. Sangat malu.

Sampailah suatu hari, berjumpa dengan seorang Pengedar Shaklee. Dia menganalisis masalah kulit muka dan mencadangkan beberapa produk yang bersesuaian dengan masalah jerawat yang dihadapi. Antaranya GLA Complex, Sustained Release Vita-C Plus dan ESP.

>>> GLA Complex ini merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi Asid Gamma Linolenik (GLA), Asid Linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Walaupon ada vitamin E, kandungannya lebih sikit berbanding vita E Complex dan ia membantu penyerapan minyak berlebihan di muka dengan lebih baik.

Dan, hasilnya kulit muka dah tak berminyak, Senang nak pakai bedak. Jerawat pon dah makin mengecut.

>>> ESP sangat membantu memperbaiki sel-sel kulit mati dan bantu menghilangkan kesan-kesan jerawat yang hitam tu. Susah juga tu nak hilangkan bekas-bekas jerawat tu, nampak cam kudis pon ada. Malu tau. Mujur la ada ESP ini. Memang jatuh cinta la dengan ESP ini.

>>> SR Vita-C Plus membantu mengekalkan paras kolagen untuk kulit muka. Sebab tu, ada orang nampak muka tua tak padan usia, sebab kolagen pada muka dah berkurang. Vitamin C ni juga bantu kecutkan jerawat nanah dan pudarkan parut. Dan cerahkan kulit juga.

Alhamdulillah bersyukur sangat ditemukan dengan Shaklee ini. Sebab dengan izin Allah, muka saya dah pulih dari masalah jerawat yang bernanah dan teruk itu. Masa kulit berjerawat nanah dan teruk suami nak cium pon nak tak nak je. Sekarang dah pulih dari masalah jerawat nanah tu.

Nak keluar rumah dan pergi mana-mana pon. Seronok sangat dengan Shaklee Effect ini.

Jadi, kepada yang diluar sana, sangat dicadangkan yang ada masalah seperti saya , boleh guna Shaklee ini. Belum cuba belum tau kan.

Apa yang saya dapat dari Shaklee ini, saya mahu sihat dan cantik, serta saya berkeyakinan dengan produk yang mesra alam, selamat dan berkesan ini.

Sekian dari kisah seorang testimoni pengguna Shaklee yang ada masalah jerawat yang bernanah, teruk dan masalah kulit berminyak.
Testimoni 


Whatsapp ke 017-9793589 ( Dayah ) untuk dapatkan produk ini dan konsultansi macam mana nak atasi masalah jerawat ini.

Sekian.
Norhidayah Long
1216854

You Might Also Like

1 comments