Pengedar Shaklee Bukit Kuang, Kemaman - Saya Ajar Cara Makan Yang Betul & Berkesan

  • February 05, 2017
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Saya Nur Farah Wahida, dan saya Pengedar Shaklee Bukit Kuang, Kemaman yang aktif.

Pada anda yang berminat dengan produk Shaklee atau sudah menggunakan produk Shaklee, anda boleh dapatkan produk ini dari saya. Kenapa anda perlu dapatkan dari saya?

Saya akan ajar teknik makan vitamin Shaklee yang berkesan yang akan membuatkan anda rasa berbaloi dan suka akan kesan yang anda dapat.


Kenapa Anda Wajib Dapatkan Produk Shaklee Dari Saya?

Produk Shaklee hanya diedarkan oleh Pengedar Shaklee sahaja. Produk Shaklee tidak boleh dijual dengan menggunakan farmasi, kedai atau laman web seperti Lazada.

Ramai pelanggan yang membeli di kedai atau mana-mana platform yang tidak sah ini, biasanya akan menghadapi masalah seperti berikut, antaranya:-
  • Tidak diajar teknik pengambilan yang tepat untuk masalah berkaitan.
  • Tidak boleh bertanya dengan lebih terperinci jika ada soalan. Sebab kedai atau farmasi tidak akan melayan whatsapp anda.
  • Anda tidak akan mendapat servis lebih anda beli dari kedai atau farmasi tentang keberkesanan produk Shaklee.
  • Produk tidak akan dihantar kepada anda.
Pengedar Shaklee Bukit Kuang, Kemaman, boleh hubungi saya di 014-5113146 (Farah)

Servis Pengedar Shaklee Bukit Kuang, Kemaman 

Sebagai Pengedar Shaklee Bukit Kuang, Kemaman, servis saya sediakan adalah:-
  • Penghantaran produk secara COD di kawasan sekitar taman-taman Bukit Kuang, Telok Kalung, Kijal, Kemasik, Kerteh dan mana-mana kawasan sekitarnya.
  • Konsultansi untuk pemilihan vitamin dan cara pengambilan yang betul (khas buat pelanggan sahaja)
  • Pendaftaran ahli Shaklee yang baru. (Dapatkan 15-30%diskaun selepas menjadi ahli)
  • Melatih pengedar Shaklee baru yang ingin memulakan kerja sebagai pengedar Shaklee juga.

Pertanyaan/ Tempahan

Sebarang pertanyaan atau tempahan anda boleh hubungi 014-5113146 (Farah). 

Facebook: Farah Wahida Mohd Azan
Blog: humairabeautyy.blogspot.com
Instagram: nfarahwahida

You Might Also Like

0 comments