ESP

Jerawat Naik Teruk Punca Perubahan Hormon Selepas Bersalin

  • February 11, 2017
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Kisah Testimoni Dari Seorang Wanita Yang Jerawat Naik Teruk Punca Perubahan Hormon Selepas Bersalin

Berasa sangat rendah diri dan rasa benci pada diri sendiri tiap kali melihat wajah sendiri di cermin. Jerawat naik teruk di wajah, semua ini bermula selepas lahirkan anak yang pertama. Jerawat naik teruk punca perubahan hormon selepas bersalin.

Wajah yang sebelum ini bebas jerawat dan bersih licin tiba-tiba dipenuhi jerawat yang sangat teruk. Lagi parah kulit muka terasa sangat pedih apabila dicuci.

Pelbagai produk dah cuba untuk atasi masalah jerawat naik teruk ini. Tidak kira dari harga murah sampai ke mahal produk dibeli untuk pulihkan jerawat teruk dan kronik ini. Tetapi tetap tiada perubahan. Malahan, ianya menjadi makin teruk jerawat naik.

Saya juga dapatkan rawatan di klinik pakar kulit swasta, dan doktor sahkan saya mengalami perubahan hormon selepas bersalin yang menjadi punca jerawat naik teruk. Nak dijadikan cerita, doktor dah bagi ubat. Tetapi lepas ambil ubat diberi doktor, jerawat saya makin naik dan lebih sedih jerawat di wajah muka saya nampak semakin teruk. Sedihnya dan stress saya apabila melihat wajah sendiri di cermin. Macam mana ini?

Tiap-tiap bulan saya akan habiskan duit ratus ringgit untuk pulihkan jerawat teruk ini tanpa ada kesan yang memuaskan. Sampai satu tahap saya rasa nak berputus asa.

Suatu hari, saya layari Internet dan google pasal masalah jerawat teruk yang saya alami ini. Dan dapati banyak testimoni jerawat dari pengguna produk Shaklee. Bagus sangat ke ini?

Tergerak hati ingin mencuba produk Shaklee. Walaupun pada bulan pertama, kesannya hanya la sedikit, tetapi ia tetap nampak ada perubahan. Saya tetap teruskan amal makan Shaklee ini. Apa yang paling saya bersyukur dan berpuas hati kerana Shaklee telah bantu saya mengatasi masalah jerawat teruk ini.

Kini, jerawat yang teruk itu telah hilang buat selamanya. Saya sangat berterima kasih kepada Shaklee sebab bantu saya atasi masalah kulit muka berjerawat teruk punca perubahan hormon selepas bersalin.

Produk yang saya ambil untuk atasi masalah jerawat teruk saya ketika itu, vitamin C dan ESP, selepas sebulan kemudian saya tambah alfafa complex dan gla  complex. Bulan seterusnya, saya tambah lagi satu produk vitamin E untuk pudarkan parut jerawar teruk saya itu.

Kesan yang saya dapat dari Shaklee sangat memuaskan hati saya. Saya sangat sarankan anda diluar sana yang ada masalah jerawat teruk seperti saya ini, cepat-cepatlah atasinya dengan shaklee. Jangan habiskan duit pada yang tidak pasti, Walaupun, kesannya tak secepat produk lain, tetapi ia memberi kesan yang sangat memuaskan hati , sebab masalah jerawat teruk itu tiada lagi hingga kini. :-)

Jerawat Naik Teruk Punca Perubahan Hormon Selepas Bersalin

Pertanyaan/ Tempahan:

Anda boleh hubungi dayah di 01797933589, untuk dapatkan produk ini dan kenapa perlu dapatkan dari dayah? 

Sebab dayah akan konsult anda hingga berjaya atasi masalah jerawat anda. Anda mestilah seorang yang sabar ye, untuk dapatkan kesan yang memuaskan hati anda. 

Sekian.
Norhidayah Long 
1216854

You Might Also Like

0 comments