Cara Hilangkan Jerawat Batu Dengan Vivix

  • February 12, 2017
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Assalamualaikum dan selamat malam.

Malam ini nak santai-santai je. Dayah nak kongsikan satu kisah testimoni dari seorang pengguna Shaklee yang sebelum ini menghadapi masalah jerawat batu. 

Stress kan bila sebut perkataan jerawat ini, lagi la kalau disebut jerawat batu. Mesti rasa malu bila orang tengok ke. Kan...


Macam mana cara hilangkan jerawat batu ini. Di katakan, si dia menggunakan Vivix untuk atasi masalah jerawat batu yang dihadapinya. 

Alkisahnya.....

Namanya Sarah, berumur 33 tahun. Masalah yang Sarah hadapi adalah masalah kulit muka yang agak teruk. Untuk pengetahuan anda, Sarah ini jenis kulit muka nya berminyak. Bila kulit muka jenis berminyak sangat senang untuk tumbuh jerawat batu dan kadang kala jerawat batu itu bernanah.

Boleh dikatakan hari-hari jerawat baru timbul di muka Sarah, dan menyebabkan mukanya penuh dengan parut jerawat batu di kawasan pipi.

Lagi pula, kulit muka Sarah ini sangat sensitif pada pencuci muka yang ada alkohol atau bahan kimia dan boleh menyebabkan kulit mukanya menjadi kering. Oleh sebab, Sarah sensitif pada pencuci muka yang ada alkohol atau bahan kimia, Sarah memang tidak pakai apa-apa pencuci muka.

Sampailah, 3 tahun lepas, dikenal kan Vivix. Vivix ini anti penuaan dan anti oksidan. Lagi la lepas, Sarah diberi tahu tentang kebaikan dan fungsi vivix, rasa teruja untuk mencuba vivix. 

Kerana Vivix bantu dalam membaiki sel-sel yang rosak. Jadi, Sarah terpikir Vivix pasti akan bantu untuk selesaikan masalah jerawat batu yang dia hadapi. Bila sel dalaman sihat, pasti sel kulit kita akan sihat juga.

Apa yang Sarah perasan perubahan yang dialaminya sangat-sangat memuaskan hatinya. Muka makin licin dan tiada lagi jerawat batu itu. 

Jadi, Sarah juga sarankan kawan-kawannya yang ada masalah jerawat batu sepertinya, lebih baik cuba vivix ini. Daripada membazirkan duit pada pelbagai produk yang belum tentu menjadi. Sebabnya Sarah dah bermacam-macam cuba tapi banyak yang tidak sesuai. 

Jadi lah seperti Sarah! Konsisten Vivix, kulit pon bebas jerawat batu.


Tamatlah kisah Sarah.. 

Jadi, jom dapatkan VIVIX dengan dayah sekarang. 

Whatsapp 'vivix' ke 0179793589 (Dayah)

Dayah akan ajar anda teknik pengambilan yang berkesan dan bantu dalam atasi masalah jerawat yang anda hadapi. 

Sekian.
Norhidayah Long
1216854

You Might Also Like

0 comments