Cara Nak Hilangkan Jeragat Dengan Cepat Dan Berkesan - Set Jeragat Premium Dan Eksklusif

  • February 12, 2017
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 1 Comments

Wanita adalah golongan utama yang ada masalah jeragat ini. Tidak kira muda atau tua, memang ada yang mengalami masalah jeragat ini.


Nak Hilangkan Jeragat Dengan Cepat Dan Berkesan - Set Jeragat Premium Dan Eksklusif



Whatsapp ke 0179793589  

Sebelum dayah ceritakan macam mana cara nak hilangkan jeragat dengan cepat dan berkesan dengan set jeragat premium dan eksklusif ini.

Dayah nak anda kenalpasti dulu apa punca jeragat ini. Ok. Antara beberapa punca jeragat adalah disebabkan faktor cuaca yang sangat panas, salah guna kosmetik yang ada banyak bahan kimia, pengambilan pil perancang, hormon tak stabil, dan faktor-faktor lain yang mana menjadi punca kepada jeragat ini.


Testimoni Pengguna:
 Alhamdulillah, Puan Tini berjaya hilangkan masalah jeragat yang dia ada selama ini. 

Pada anda yang ada masalah seperti Puan Tini, anda boleh hubungi atau whatsapp Dayah di 
017-9793589 

Jeragat ini membuatkan anda merasa rendah diri, malu dan tidak yakin untuk berdepan dengan orang. Walaupun nampak macam tak teruk, tapi hakikatnya untuk pulihkan jeragat mengambil masa lebih lama dari pulihkan jerawat.

Jadi, hari ini dayah akan kongsikan cara nak hilangkan jeragat dengan cepat dan berkesan menggunakan set jeragat premium dan eksklusif ini.

Dalam set jeragat premium dan eksklusif ini ada 3 supplemen yang anda perlu:-

VIVIX


Ramuan vivix dari 4 bahan utama iaitu Anggur Muscadine, Purple Carrot, Elderberry dan Custupidatum. Biasa dengar tak, untuk masalah jeragat perlu ambil vitamin yang ada antioksidan seperti vitamin A, C dan juga E.

Tapi di US, majoriti golongan wanita memilih produk yang ada resveraterol untuk melawan jeragat. Sebab resveraterol juga anti penuaan dan boleh bantu kurangkan kedutan.

Kenapa resveraterol? Sebab resveraterol adalah 97% lebih baik dalam merawat sel-sel rosak berbanding vitamin E dan C.

Semestinya Vivix. Kerana vivix adalah sebatian resveraterol paling hebat. Resveraterol dalam vivix telah dicampur dengan polifenol yang menjadikan ianya 13 kali ganda lebih hebat dari resveraterol semata-mata.

Jadi, Vivix adalah supplemen yang terbaik untuk hilangkan jeragat yang dihadapi oleh golongan wanita.

GLA COMPLEX


GLA Complex ini bantu dalam menstabilkan hormon yang mana menjadi punca kepada jeragat. Ia juga bantu dalam proses menghilangkan jeragat. Kelebihan GLA Complex juga adalah mencerahkan jeragat dengan cepat, menghalang jeragat menjadi semakin kronik, ia juga membantu pudarkan jeragat dengan cepat. 

Disamping itu, GLA Complex juga melembapkan kulit yang kusam dan kering, menegangkan kulit tampak lebih muda, dan juga menghalang sel rosak kesan daripada cahaya matahari.

VITAMIN C (SR Vita-C Plus)


Vitamin C ini sangat bagus untuk kulit dan juga bantu dalam hilangkan jeragat. Vitamin C ini mempunyai teknologi yang dinamakan "Sustained Release". Teknologi ini mengekalkan vitamin C dalam darah kita selama 5 jam. 

Antara kelebihan lain vitamin C dalam menghilangkan jeragat ini adalah mencerahkan tompok-tompok jeragat dengan cepat, memulihkan sel kulit mati dengan cepat, ia juga menghalang kulit mati dari kesan sinaran UV, menganjalkan kulit dan juga pudarkan parut jerawat yang membentuk jeragat.

Testimoni Dari Pengguna Yang Ada Masalah Jeragat:-


Cara Nak Hilangkan Jeragat Dengan Cepat Dan Berkesan - Set Jeragat Premium Dan Eksklusif


Testimoni: Puan Zainora pun berjaya atasi masalah jeragat. Kulit sekarang makin sihat dan cantik.



Testimoni: Cik Linda baru umur 20-an, ada masalah jeragat di usia muda. Alhamdulillah sebab dapat atasi masalah ni dengan cepat dan selamat dengan Set Jeragat ni.

Whatsapp ke 0179793589  @ KLIK LINK INI  www.wasap.my/60179793589


Kenapa Anda Perlu Dapat Dari Saya?

Sebab saya akan ajar cara pengambilan yang berkesan untuk masalah jeragat anda. 

Saya juga akan servis cik / puan dalam masalah jeragat yang puan hadapi.

Mesti puan tak nak melabur duit untuk kesan produk yang optimum, sebab saya sediakan konsultansi yang berkesan dengan pengalaman dan ilmu yang saya dapat.

Hubungi :-


Nak dapatkan SET JERAGAT PREMIUM DAN EKSKLUSIF INI?

Anda boleh hubungi ke 0179793589 (Dayah).

Sekian.
Norhidayah Long
1216854

You Might Also Like

1 comments

  1. Saya berminat. Minta pm saya ke 0193949877. Terima kasih.

    ReplyDelete