Vitamin Untuk Kulit Cantik dan Sihat - Cantik Secara Semulajadi

  • January 02, 2017
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Wanita mana yang tidak suka cantik? habaq mai kat dayah na.. cakap kedah dah ha. :) . Menjadi lumrah hidup seorang wanita yang sememangnya inginkan kecantikan untuk diri sendiri, kalau yang dah berumahtangga mestilah nak cantik untuk suami tengok kan.

Cantik yang semulajadi lagi senang tak perlu fikir nak tepek-tepek muka ni dengan make-up tebal-tebal. Sebabnya nanti make-up tebal-tebal akan buat kulit muka makin tidak elok, sebab kulit muka tak cukup oksigen. Tapi lumrah juga wanita yang hanya perlu bedak dan lipstick untuk tampak muka natural. Jadi disini dayah ingin cadangkan vitamin untuk kulit cantik dan sihat, supaya lepas ni korang lebih yakin untuk keluar rumah dengan muka kosong tiada make-up tebal-tebal.

Untuk dapatkan kulit cantik secara semulajadi bukan hanya dengan dengan pemakanan malahan dengan supplemen tambahan yang semulajadi adalah lebih bagus.

Vitamin Untuk Kulit Cantik Dan Sihat 

Antara vitamin untuk kulit cantik dan sihat yang akan dayah cadangkan untuk cantik secara semulajadi adalah:-


  • VIVIX
Vivix merupakan vitamin untuk kulit cantik dan sihat. Vivix melambatkan penuaan pada tahap selular level. Vivix memberi kesan kepada 4 mekanisme utama penuaan pada tahap selular iaitu :-

i. Melindungi dan membaiki sellular DNA.
ii. Memberi kesan positif kepada pengawalan genetik.
iii. Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria.
iv. Melambatkan pembentukkan protin AGE (Advanced Glycation End Products).

Disamping, vivix juga membantu dalam menjaga kesihatan jantung. kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, memberi perlindungan antioksidan dan peningkatan tenaga pada tahap sellular. 

Vivx juga membantu dalam membaiki tekstur kulit dan mengurangkan pigmentasi.
  • COLLAGEN POWDER
Sememangnya kulit kita memerlukan kolagen. Makin berumur kolagen dalam badan akan makin berkurang. Sebab itu, kulit kita ada garis halus, berkedut dan kusam. Jadi, collagen powder shaklee ialah vitamin untuk kulit cantik dan sihat secara semulajadi yang anda boleh amalkan. 

Beza collagen powder shaklee dengan collagen diluar sana adalah collagen powder shaklee dari sisik ikan merah yang sangat bermutu tinggi dan berkualiti. Collagen powder shaklee sangat rendah dalam berat molekular, dalam sekitar 1000 Dalton dimana collagen ni sangat  mudah diserap oleh tubuh dan bantu tingkatkan sintesis collagen pada lapisan dermis dengan berkesan. 

Collagen powder ni sangat membantu dalam menghilangkan garis-garis halus, kedutan dan juga pigmentasi. Malahan kulit akan menjadi lebih cerah dan tampak lebih muda. 

Collagen powder shaklee ni juga membantu dalam memudarkan dan mengurangkan parut.
  • SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS
Vitamin C Shaklee ni merangsang pembentukan kolagen dalam kulit. Jadi vitamin C ni sangat penting untuk memiliki kulit cantik dan sihat. 

Bila kolagen berkurang, pasti kulit akan timbul kedutan. Vitamin C Shaklee ni juga merupakan vitamin yang antioksidan yang tinggi untuk melawan penuaan sel kulit. 

Dengan pengambilan vitamin C Shaklee setiap hari akan membantu dalam melambatkan proses penuaan, menjadikan kulit makin cerah dan tona kulit sekata. Disamping, menghalang pembentukan pigmentasi pada kulit. Mengecutkan jerawat dan memudarkan parut.
  • VITA E COMPLEX
Vita E Complex atau dipanggil vitamin E merupakan vitamin untuk kulit cantik dan sihat. Vitamin E sinonim dengan kecantikan kulit. 

Dengan pengambilan vitamin E Shaklee ni akan membuatkan kulit muka tampak awet muda berbanding pada usia sebenar. Vitamin E juga bantu dalam masalah kulit kusam. 

Vitamin E membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedutan, garis-garis halus, kesegaran kulit, kelembapan kulit dan melindungi kulit dari sinaran uv matahari. Selain itu, vitamin E juga bantu dalam menghilangkan parut pada kulit. 

Testimoni :-

Dayah kongsikan beberapa testimoni dimana dengan menggunakan vitamin untuk dapatkan kulit cantik dan sihat. Cantik semulajadi sangat senang kalau ikut cara yang betul dan menggunakan produk yang betul. 

a) Testimoni Vitamin Untuk Kulit Cantik dan Sihat - Cantik Secara Semulajadi

b) Testimoni Vitamin Untuk Kulit Cantik dan Sihat - Cantik Secara Semulajadi

c) Testimoni Vitamin Untuk Kulit Cantik dan Sihat - Cantik Secara Semulajadi

d) Testimoni Vitamin Untuk Kulit Cantik dan Sihat - Cantik Secara Semulajadi

e) Testimoni Vitamin Untuk Kulit Cantik dan Sihat - Cantik Secara Semulajadi

f) Testimoni Vitamin Untuk Kulit Cantik dan Sihat - Cantik Secara Semulajadi

Hubungi:

Untuk sebarang tempahan atau pertanyaan boleh hubungi dayah di 017-9793589. Atau boleh juga untuk whatsapp@telegram@sms. 

Setiap pembelian akan dapat FREE KONSULTANSI sehingga anda berjaya dapatkan kesan untuk kulit cantik dan sihat. 

ATAU boleh visit my IG @norhidayahlong 


Sekian.
Norhidayahlong
1216854




You Might Also Like

0 comments