Bisnes Yang Menguntungkan Dengan Hanya Bermodal Rendah

  • January 08, 2017
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Ekonomi meleset sekarang. Syarikat-syarikat pon dah banyak hentikan pekerja dan malahan ada juga yang sampai 3 bulan tak bayar gaji lagi. Masalah kan? Kesian pada mereka yang ada anak-anak, isteri yang tak kerja untuk ditanggung dengan kos perbelanjaan rumah, bil-bil elektrik, air dan telefon, dan keperluan harian sekolah anak-anak lagi. Banyak kan.

Jadi dayah akan ceritakan sedikit pasal bisnes yang menguntungkan dengan hanya bermodal rendah sahaja. Tak perlu beribu-ribu, beratus-ratus. Hanya RM 79.50 sahaja. Bisnes apa ni dayah? Business jual vitamin dan supplemen yang terbaik dan international plop tu. Hanya bermodal rendah sahaja.

Vitamin apa ni dayah? MEstilah vitamin Shaklee yang semulajadi dan selamat.

Untuk perniagaan seperti baju, tudung, patchwork, bantal orang susah nak repear order sebab bukan bulan-bulan perlu tukar semua tu kan. Jadi, vitamin dan supplemen kita sangat memerlukan termasuk keluarga kita untuk kekal sihat dan cegah dari penyakit. Keluarga sihat, dapat kurangkan kos klinik bila sakit kan.

Bisnes Yang Menguntungkan Dengan Hanya Bermodal Rendah

Sebab kita bukan makan vitamin sahaja tapi diberi peluang untuk berbisnes. Dayah ada group sendiri yang boleh ajar yang mana minat untuk berbisnes. Tak kisah anda jauh sekali pon, kita akan berhubung melalui telefon, whatsapp group, fb group sebagai medium untuk coaching dan ajar tentang bisnes yang menguntungkan dengan hanya bermodal rendah.

Bisnes yang menguntungkan dengan hanya bermodal rendah ini tak perlu simpan banyak-banyak stok. Anda hanya promote kepada kawan-kawan, saudara-mara, kawan sekerja, jiran-jiran dan orang sekeliling tentang kebaikan vitamin yang anda makan. Hanya berkongsi kebaikan vitamin pada diorang. Lepas dapat order, kastemer mesti bank in atau transfer duit kepada kita dan barulah kita order by online. Semua dihujung jari. Janji ada internet.

Jual vitamin Shaklee online sangat senang sebab Shaklee memang ada sistem yang sangat memudahkan kita untuk berbisnes.

Disamping itu, kenapa bisnes yang menguntungkan ini best dan menyenangkan sebab anda tak perlu keluar rumah nak pos barang, sebab HQ Shaklee akan poskan semua barang itu kepada kastemer kita. Kita hanya perlu order online dan bayar by online, dan HQ akan poskan. Senang bukan?

Medium apa nak guna untuk promote? Senang aje, Facebook, blog, instagram, wechat, whatsapp, telegram dan apa-apa medium sosial yang boleh digunakan.

Anda boleh juga buat bisnes yang menguntungkan ini hanya part time atau full time. Atas individu masing-masing untuk bantu dalam menambah pendapatan.

Jom join my team, insyaAllah kami akan ajar anda sampai anda boleh buat.

Jom whatsapp Dayah untuk join ahli dengan di 017-9793589.

Sekian.
Norhidayahlong
1216854

You Might Also Like

0 comments