Herbal Blend - Multipurpose Cream

  • January 26, 2017
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Herbal blend ini fast item selling la. Kalau dayah buat stok, ada je yang cari nak. Betapa bagus dan bestnya herbal blend shaklee ini.

Apa yang best sangat Herbal Blend Shaklee ini sebenarnya? 


  • Selamat dan telah diuji klinikal walaupun untuk digunakan pada bayi.
  • Selesa dan menyenangkan.
  • Dingin mentol dan tidak berminyak.
  • Bebas dari kimia dan diekstrak dari tumbuhan semulajadi.
Herbal Blend Shaklee ini bagus untuk kegunaan harian kita. Asalnya dayah beli herbal blend ini sebab kulit kering dan ada jerawat naik sebiji sebiji kan, Jadi cuba la herbal blend ini. Dan sebetulnya ia berkesan dengan dayah. 

Dayah suka sangat krim herbal blend shaklee ini , tiap-tiap malam buat sebagai krim malam sebelum dayah guna overnight renewal nutriwhite.

Antara kelebihan lain krim multi purpose herbal blend ini:-

1. Membantu rawat ekzema dan gatal-gatal digigit serangga. Contohnya, digigit nyamuk. Boleh sapu herbal blend ni. Membantu mengurangkan masalah ekzema. 

2. Melicinkan tumit dari kesan pecah-pecah pada tumit. Tumit pecah-pecah disebabkan kulit terlalu kering. Jadi, tiap-tiap malam amalkan sapu krim herbal blend pada tumit sebelum tidur. Ia membuatkan tumit kaki lembut dan rasa lembap je.

3. Mengubati luka atau melecur. Kira macam minyak gamat atau minyak afiat yang selalu kita sapu bila ada luka. Jadi, sebenarnya dengan herbal blend juga boleh sapu pada luka. Disamping, kalau ada tangan melecur misalnya, juga boleh sapu krim herbal blend ini. Jadi, sangat dicadangkan 1 tiub herbal blend ini wajib ada pada anda dan sekeluarga.

4. Menghilangkan parut. parut disebabkan chicken pox. Sapu pada parut chicken pox ,di tambah pula dengan vitamin E shaklee untuk bantu hilangkan parut chicken pox tersebut.

5. Menghilangkan ruam pada bayi. Bab yang dinanti-nantikan, kastemer dayah sendiri pon terdiri dari golongan ibu-ibu yang belikan krim herbal blend shaklee ini untuk anak bayi mereka yang ada masalah ruam. 

6. Sebagai krim harian. Kenapa dayah kata begitu? Sebab memang gunakan krim herbal blend ini untuk kegunaan seharian bila tangan kering ke. Dayah akan sapu losyen ini. Ini disebabkan krim herbal blend ini tidak berminyak. 

Pertanyaan:

Boleh whatsapp atau hubungi dayah di 017-9793589 @ email ke norhidayahlong@yahoo,com @ FB:Norhidayah Long

You Might Also Like

0 comments