Produk Kurus Terbaik Yang Berkesan Dan Selamat Untuk Di Ambil

  • January 04, 2017
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

"Nak kurus!!! Tak nak gemokk!!" luahan yang selalu diungkapkan oleh individu yang ada masalah berat badan berlebihan dan tercari-cari produk untuk kurus. 

Gambar sekadar hiasan 

Di pasaran luar terlalu banyak produk kurus dan banyak iklan yang memberi kenyataan 3 hari dah turun banyak ini. Nasihat dayah, anda semak dulu sama ada produk kurus tu diluluskan KKM atau tak. Risau memberi kesan yang buruk nanti seperti kerosakkan buah pinggang atau memudaratkan kesihatan lain.


Mesti anda tercari-cari produk kurus terbaik untuk diri sendiri kan. Jadi, disini dayah akan cadangkan produk kurus terbaik yang berkesan dan selamat untuk diambil. Pentingnya berkesan dan selamat untuk kesihatan individu yang nak kurus.

Penggunaan produk kurus terbaik perlulah memenuhi kriteria berkesan dan selamat untuk mengelakkan dari menjejaskan kesihatan.

Produk Kurus Terbaik Yang Berkesan Dan Selamat Untuk Di Ambil 

Jangan kerana terlalu obses nak kurus dengan cepat dan tergesa-gesa, anda tersalah produk. Antara produk kurus terbaik yang berkesan dan selamat untuk diambil adalah ESP (Energizing Soy Protein), Cinch Tea, Omega Guard dan Herbalax.


-ESP (Energizing Soy Protein)-
Energizing Soy Protein

ESP untuk memberikan tenaga kepada kita dan membuatkan kita rasa kenyang dengan lebih lama. Penting mengambil protein yang cukup untuk kurus kan badan sebab nak kekalkan otot. Kenapa nak kekalkan otot? Sebab nak kurus dan fit dan untuk elakkan masalah menggeleber. Sebab itulah, kita perlukan protein dari ESP ini. Malah ESP bantu dalam menganjalkan kulit.

-Cinch Tea-
Cinch Tea
Cinch tea membantu anda yang ada masalah metabolisme yang rendah. Jadi, dengan minum cinch tea akan bantu untuk tingkatkan metabolisme. Sebab bila metabolisme rendah ia menyebabkan berat badan susah untuk turun dan tidak kurus. Sebab itu. pentingnya metabolisme tinggi untuk membakar kalori dalam badan kita.
-Omega Guard-
Omega Guard

Cara Omega guard bantu untuk kuruskan badan dengan mengaktifkan hormon dalam badan untuk membakar lebih lemak. Selain itu, omega guard juga bantu dalam meningkatkan tahap metabolisme tubuh. Mengurangkan penghasilan lemak perlindungan di pinggang. Disamping, membantu mengurangkan selera makan. Ia juga menukarkan lemak kepada tenaga.

-Herbalax-
Herbalax

Untuk pengetahuan anda, sangat penting untuk perut kita mampu memecahkan makanan pada zat, toksik dan lemak. Barulah zat boleh diserap dan toksik boleh dibuang dengan berkesan. Herbalax bantu dalam proses detoksifikasi untuk kuruskan badan. Mengelakkan perut menjadi buncit dan juga menyihatkan perut.

Untuk tempahan set kurus terbaik yang berkesan dan selamat ini boleh hubungi atau whataspp Dayah di 017-9793589.

Dayah akan ajar teknik pengambilan vitamin yang berkesan untuk anda.

Sekian.
Norhidayahlong
1216854

You Might Also Like

0 comments