SR Vita C Menghilangkan Jerawat Kronik Dengan Cepat dan Selamat

  • December 10, 2016
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Sebut je "Miss J", mesti golongan wanita-wanita dan remaja perempuan diluar sana fobia dengan Miss J. Apa tu Miss J?


Nak tahu! Miss J iaitu nickname kepada JERAWAT. 


Tak kira sama ada belum kahwin atau dah kahwin, mesti stress dengan masalah jerawat ni.


Jerawat muncul tanpa diundang ni lah yang mengganggu tahap konfiden diorang. Apabila jerawat muncul je, mesti rasa malu nak depan atau berjumpa dengan kawan-kawan, rakan sepejabat dan klien. Sebabnya akan rasa tidak selesa bila orang tengok muka kita.

Jadi , Dayah nak bagitahu korang macam mana SR Vita C boleh menghilangkan jerawat kronik dengan cepat dan selamat. SR Vita C Plus ni adalah vitamin C yang dihasilkan oleh Shaklee. Vitamin C Shaklee ni sangat bagus dan terbaik yang mana boleh bantu korang dalam menghilangkan jerawat kronik dengan cepat dan selamat. 

SR Vita C Plus ni adalah 100% semulajadi, berkesan dan selamat. Vitamin C Shaklee ni diekstrak daripada jagung. 

Kenapa Dayah tekankan 100% semulajadi disini? 
Kerana tidak mahu membebankan buah pinggang korang untuk tapis bahan-bahan kimia merbahaya. Pilihlah vitamin C Shaklee ni kerana memang disahkan semulajadi dan selamat. 

Macam Mana SR Vita C Plus Menghilangkan Jerawat Kronik Dengan Cepat dan Selamat

  1. Teknologi Sustained Release
    Adanya teknologi sustained release dalam vitamin C Shaklee ni, dimana ianya berfungsi untuk melepaskan setiap 100mg vitamin C pada setiap 1 jam. Jadi 1 biji vitamin C Shaklee akan bertahan selama 5 jam untuk menyerap. 

  2. Bioflavonoid
    Selain itu, dalam SR Vita C ada campuran bioflavonoid dan diekstrak dari jagung. Bioflavonoid ni berfungsi dalam meningkatkan penyerapan kesan vitamin C dan juga memberi kesan yang maksimum pada kulit. Ia juga bantu dalam mengecutkan jerawat yang kronik. Di samping, bantu hilangkan dan memudarkan parut jerawat juga. Tanpa bioflavonoid, tahap keberkesanan SR Vita C Plus tidak akan mencapai tahap yang terbaik.

  3. Membentuk Kolagen
    SR Vita C Plus ni juga bantu dalam merangsang pembentukan kolagen. Apabila umur semakin meningkat, kolagen dalam badan juga semakin berkurang sebab itu lah, kulit akan jadi kedut atau tampak tua juga. Dengan vitaamin C ni, dapat bantu merangsang pembentukan kolagen baru.

  4. Pulihkan Luka Jerawat
    Selalunya apabila kekurangan vitamin C juga boleh menimbulkan jerawat atau luka jerawat makin lambat untuk pulih. Ini disebabkan faktor kekurangan vitamin C. SR Vita C Plus ni membantu dalam memulihkan luka jerawat dan juga jerawat kronik.

  5. Kulit Bebas Pigmen dan Jerawat
    Dengan setiap pengambilan SR Vita C Plus yang konsisten akan membuatkan kulit korang makin cantik dan sihat. Kulit akan lebih cerah. Membantu dalam melambatkan penuaan serta menyekat pembentukkan pigmen. Disamping, untuk yang bermasalah jerawat, akan mengecutkan jerawat anda yang kronik itu serta kulit semakin sihat dan bebas jerawat. 
Siapa tak nak kulit bebas jerawat dan bebas pigmen kan? Semua orang nak. Termasuk Dayah sendiri. Dayah memang amalkan SR Vita C Plus ni setiap hari. Bukan sahaja mahu kulit cerah dan sihat tapi mahukan tubuh badan yang sihat juga . 


Tempahan:

Tempahan Online boleh buat di sini ye .

Atau boleh whatsapp @ telegram @ sms di 0179793589 (Dayah)
Sekian
Norhidayahlong
1216854

You Might Also Like

0 comments