Parut Jerawat Yang Kronik Pulih Dengan Set Parut Shaklee

  • December 20, 2016
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Wanita mana tidak impikan kulit yang tanpa parut jerawat

Sudah tentu wanita-wanita inginkan kulit yang licin tanpa parut jerawat atau jerawat. 

Malahan lelaki pon inginkan kulit sihat tanpa parut jerawat

Jadi, macam mana cara parut jerawat kronik pulih dengan Set Parut Shaklee? Ok. Dayah akan citer kan ye. 

Sumber: Google
Kenal pasti dulu jenis parut. Macam-macam jenis parut sebenarnya. Antaranya parut jerawat, parut kemalangan, parut chicken pox, parut stretch mark atau parut luka pembedahan.

Sememangnya parut jerawat ini membuat kita semua stress atau runsing, lebih-lebih lagi kalau di muka. Ini sangat mengganggu individu yang ada parut jerawat di muka. Rasa rendah diri dan malu bila orang pandang atau tegur parut jerawat di wajah kita kan.

Kulit kita ni sebenarnya organ terbesar tubuh kita tau. Kenapa jadinya parut? Sebab sel-sel kulit yang mati dan ianya tidak berjaya digantikan dengan sel baru. 

Jadi, untuk dapatkan sel yang sihat, tubuh badan perlulah sihat juga. Lain orang lain caranya. Contohnya ada individu nak cara hilangkan parut dengan cara tradisional. Ada individu nak cara yang moden dan lagi mudah. 

Cara yang lagi mudah ni sangat senang bagi Dayah, iaitu makan supplemen la untuk dapatkan tubuh yang sihat.

Korang boleh google bermacam-macam petua untuk hilangkan parut jerawat. Termasuk la secara tradisional, tetapi akan kerajinan individu tersebut untuk berusaha menggunakan cara tradisional secara konsisten. 

Contohnya, kulit kayu manis mampu untuk hilangkan parut jerawat, tapi cukup kah masa kita nak kisar atau bancuh kulit kayu manis tu? Sapu tiap-tiap hari? Mampu kah? Cukup masa kah?

Ok, disini untuk menyenangkan kerja korang, Dayah cadangkan set parut Shaklee ini. InsyaAllah akan menunjukkan kesan dalam masa 2 minggu.

Dayah sendiri pon lepas amal makan supplemen Shaklee ni, memang kulit lebih sihat, lebih baik, kulit lembap je, tak berminyak dan tiada jerawat.

Parut Jerawat Yang Kronik Pulih Dengan Set Parut Shaklee


Set Parut Shaklee yang elok untuk hilangkan parut adalah Vita-E Complex, SR Vita-C Plus, ESP dan Collagen Powder.

Vita-E Complex


Vitamin E memang terkenal sebagai komponen yang boleh membantu untuk masalah parut jerawat. Selain itu, boleh membantu menyembuhkan luka dengan cepat dan membaiki tesktur kulit. Disamping, vitamin E boleh melancarkan peredaran darah.

Vita-E Complex ini juga bantu memelihara sel-sel yang terdedah kepada radikal bebas agar tidak rosak. Untuk pengetahuan anda, Vita-E Complex ni 100% semulajadi tanpa pewarna, pengawet dan perasa tiruan.

SR Vita-C Plus



Vitamin C membantu pembentukan kolagen. Menjadikan kulit lebih anjal, cerah dan halus. Disamping, SR Vita-C Plus bantu memudarkan parut jerawat dan mencerahkannya.

ESP


ESP merupakan protein tambahan yang terbaik yang dihasilkan dari soya non-GMO. Protein penting untuk pembinaan sel kulit yang sihat, bagi menggantikan sel kulit mati seperti parut.

ESP bantu dalam memudarkan parut jerawat. Protein sangat penting untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik, gebu, tona kulit yang sekata, kulit tidak berminyak, kulit tidak berjerawat.

Protein yang lengkap dan baik akan bantu membaiki dan membina sel-sel tubuh yang sihat dan cantik. Ini kerana, sel yang sihat akan lebih mudah untuk menyerap vitamin dan juga nutrient berbanding sel yang tidak sihat.

Collagen Powder


Collagen Powder akan memberikan kelembapan pada kulit, maka kulit tidak lagi kering. Kulit yang bermasalah akan cepat sembuh dan juga bantu mengurangkan parut jerawat dan juga memudarkan parut yang lain.  

Di samping, membantu menghilangkan tanda penuaan. Tiada lagi masalah kulit kendur atau kedut.

Testimoni:

Testimoni 1: Parut Jerawat Yang Kronik Pulih Dengan Set Parut Shaklee



Testimoni 2: Parut Jerawat Yang Kronik Pulih Dengan Set Parut Shaklee


Testimoni 3: Parut Jerawat Yang Kronik Pulih Dengan Set Parut Shaklee


Testimoni 4: Parut Jerawat Yang Kronik Pulih Dengan Set Parut Shaklee


Testimoni 5: Parut Jerawat Yang Kronik Pulih Dengan Set Parut Shaklee


Testimoni 6: Parut Jerawat Yang Kronik Pulih Dengan Set Parut Shaklee

Cara Tempahan:


Nak Dapatkan Set Parut Shaklee?

Anda boleh whatsapp@telegram@sms Dayah di 017-9793589 atau

Secara online menggunakan kad kredit/ kad debit. Klik imej di bawah.




You Might Also Like

0 comments