3 Hari 2 Malam di Putrajaya dan Cyberjaya

  • December 10, 2016
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 1 Comments

Minggu lepas, Dayah teman kakak outstation di Cyberjaya. Kakak ajak untuk teman dia pergi ke sana. 

Perjalanan kami mengambil masa selama 5 jam dari Kemaman untuk sampai di Cyberjaya. Kakak dah booking hotel siap-siap. Kami sampai pon dah hampir maghrib di hotel tu. 

Tapi kakak kursus di Kompleks Perbadanan Putrajaya. Jadi, 2 hari di sana Dayah jenjalan di area Putrajaya saje dan pergi Alamanda Shopping Mall. 

Kakak Dayah kursus di sini. 


Saje nak review hotel yang Dayah dan kakak stay di situ. Best juga la hotelnya. Kelengkapannya sangat bagus. Macam duk dalam rumah dah. Bilik dilengkapi ruang dapur, meja kerja, dan ruang yang selesa sangat. 

Sumber: http://www.tanyaa-cyberjaya.com/ 


Sangat sesuai untuk orang yang nak stay lama atas urusan kerja. Boleh klik link di bawah untuk review Hotel Tan'Yaa ni. Hotel ni di Cyberjaya.

Sumber:  http://www.tanyaa-cyberjaya.com/ 


Hotel ni sangat dekat dengan D Pulzze Shopping Mall. Dari hotel ni nak ke Putrajaya tak jauh pon, dalam 10-13 minit. 

Lepas hantar kakak kursus, Dayah jenjalan di Masjid Putrajaya dan pergi Alamanda Shopping Mall. Window shopping la katakan. Banyak juga la sale sebab dah bulan disember kan. 

Masjid Putrajaya




Bisnes Online Jalan Seperti Biasa


Walaupun Dayah disana, tetapi bisnes online ON seperti biasa. Sebab tu suka bisnes Online ni. Dimana-mana boleh bisnes sebab hanya dengan handphone. Dan paling best dengan bisnes online Shaklee ni sebab Shaklee dah sediakan satu sistem dimana kita boleh order direct dan barang tu akan sampai terus kepada kastemer kita. 



Kepada yang minat nak berbisnes macam Dayah ni, boleh la whatsapp Dayah tanya macam mana. Takpe, korang jangan risau cakap tak pandai la, tak faham ke. Jangan risau, Dayah dan team akan bantu dan ajar korang semua. 

Whatsapp @ Telegram @ SMS di 0179793589 (Dayah)

Sekian
Norhidayahlong
1216854

You Might Also Like

1 comments