Set Kurus Shaklee - Mini Pack

  • December 18, 2016
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Produk kurus?? Ramai tercari-cari produk kurus. Tengok di iklan tv banyak sangat dan tengok model-model pon wow! kurusnya!. 
Inch Loss - Google

Tapi, sebelum beli apa-apa produk selidik dulu, apa bahannya, selamat ke tak. Sebab dayah tak nak korang terpengaruh dengan model-model iklan yang sememang dah kurus dan cantik. 
Dayah cadangkan untuk produk kurus yang tepat untuk anda yang memang nak kurus dengan cepat dan selamat.
Jika anda tanya "mr.google", Set Kurus Shaklee ini paling terkenal. Kenapa? Sebab banyak betulkan testimoni set kurus yang boleh di cari di carian google. 
Meh dayah nak ceritakan kenapa Set Kurus Shaklee Mini Pack ni sangat berkesan. Disini dayah cadangkan 2 produk dalam set kurus mini pack iaitu Alfafa Complex dan Lecithin. 

i) Alfafa Complex

Alfafa Complex diperbuat daripada pokok Alfafa ( Medicago Satvia) secara organik di Carlifornia. Kawasan dan proses pembuatannya adalah bebas daripada sebarang pencemaran. 

Alfafa Complex kaya dengan nutrisi, zat dan mineral. Alfafa juga membekalkan nutrien atau zat yang tak terdapat dalam buah dan sayuran yang anda makan.

Alfafa Complex ini dikenali sebagai agen detox. Bila kita buat detox, kita akan keluarkan toksin yang tidak elok dari badan kita. Jadi, badan akan bersih dan mudah untuk menyerap vitamin atau nutrien lain yang kita makan. Alfafa Complex juga bantu untuk membuang air berlebihan dari badan kita.

Alfafa Complex juga bantu memperbaiki penghadaman. Ia menyihatkan keadaan perut yang selalu gastrik, pedih ulu hati, kembung dan sembelit. 

Disamping itu, Alfafa Complex bantu mengurangkan kolesterol. Kajian menunjukkan pengambilan Alfafa secara berpanjangan akan dapat mengawal tahap kolesterol dan sekaligus mengurangkan berat badan. 

 ii) Lecithin

Gemuk dikategorikan 2 iaitu gemuk air dan gemuk lemak. Lecithin boleh memecahkan lemak. Lecithin adalah sejenis asid lemak yang sangat berfaedah.

Lecithin Shaklee diperolehi secara semulajadi  daripada kacang soya (Non GMO). Setiap kapsul gel lembut menyumbang 530 mg lecithin. 
Dengan lecithin boleh kuruskan badan cepat kerana ia adalah pelarut yang sangat hebat.  Lecithin membantu menguruskan badan dengan membakar lemak- lemak jahat dibawah kulit.
Bahkan Lecithin adalah cara kuruskan badan cepat yang sangat baik kerana ia akan mengekalkan lemak dalam bentuk cecair supaya dia tidak melekat didinding saluran darah.
Selain itu, lecithin juga boleh turunkan paras kolesterol dengan mencairkan lemak dan menghalang pengumpulan kolesterol.
Disamping, kolina yang terdapat dalam lecithin akan tingkatkan metabolisme dan bakar lemak dengan cepat. Lecithin juga melindungi sel dengan memastikan pergerakkan lemak, zat dan lebihan ke seluruhan badan.

Testimoni:

Set Kurus Shaklee - Mini Pack


Set Kurus Shaklee - Mini Pack

Set Kurus Shaklee - Mini Pack

Set Kurus Shaklee - Mini Pack

Cara Tempahan:

Untuk tempahan atau pertanyaan, cik-cik, puan-puan, tuan-tuan, adik kakak bolehlah hubungi atau whatsapp atau telegram Dayah di 0179793589. 

Sekian 
Norhidayahlong
1216854

You Might Also Like

0 comments