Vitamin C Shaklee Memang Wajib Ambil Kalau Nak Kulit Flawless dan Sihat

  • August 07, 2016
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

"Ada kawan tanya vitamin C yang Dayah makan ni memutihkan ke??"

Jawapannya: Tak. Sebenarnya vitamin C yang Dayah makan ni tak memutihkan tapi ianya merawat kulit kita serta mencerahkan kulit kita dan kelihatan kulit muka bersih dan sihat.

credit to google

Kalau vitamin C ni memutihkan, confirm kulit muka tak sama warna dengan kulit tangan kita kan. Produk yang memutihkan kulit sangat bahaya sebenarnya jika ada campuran bahan kimia. Ia boleh mengakibatkan kulit kita rosak dan makin nipis. Sebab ada yang boleh menghakis kulit muka kita.

Pertama kali Dayah cuba vitamin C Shaklee ni, memang awalnya tiada effect. Dalam 2 minggu baru kita perasaan effect vitamin C ni. Akan tetapi sebagusnya begini lah, memberi kesan yang lambat tapi berpanjangan. Sebab vitamin C Shaklee dihasilkan dari bahan-bahan semulajadi.

Kalau nak dibandingkan dengan produk memutihkan kulit tu memang cepat kesan tapi akan merosakkan kulit kemudian hari. Rasa sangat bersyukur sebab dipertemukan dengan vitamin C Shaklee ini. Sangat membantu bila keluar cuaca panas, kulit tidak mudah terbakar.

Jadi apa korang fikir??? Nak kulit sihat dan cerah ke nak kulit putih dan tak sihat?? Tepuk dada tanyalah selera.

Untuk korang yang baru hendak cuba, Dayah memang cadangkan korang cuba vitamin C Shaklee ni. Alami kesannya sendiri pasti korang akan jatuh cinta dengan vitamin C Shaklee nanti.

Ada juga antara kita yang ada masalah untuk berdepan dengan orang kerana tidak yakin dengan kulit muka sendiri. Jadi, secara tak langsung bila dah consume vitamin C Shaklee ni kulit muka makin sihat dan flawless dan meningkatkan tahap keyakinan korang semua.

Korang boleh klik link dibawah ini untuk tahu tips dan set kulit flawless.
 
Untuk pengetahuan semua, Dayah akan konsult teknik pengambilan vitamin ni dengan berkesan.
Boleh hubungi@whatsapp Dayah di 017.979.3589.

Pengedar Shaklee Putrajaya, Pengedar Shaklee Bangi, Bandar Baru Bangi

Sekian.
Norhidayah 1216854
"Let me assist you"

You Might Also Like

0 comments