PENGEDAR SHAKLEE BANGI – BANDAR BARU BANGI │Konsultansi Yang Berkesan & Produk Berkualiti Tinggi

  • August 11, 2016
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Saya Che Ku Nor Hidayah dan saya juga ialah Pengedar Shaklee Bangi, Bandar Baru Bangi. Anda boleh panggil saya Dayah.



Anda boleh dapatkan produk Shaklee dan servis yang terbaik dari saya. Saya seorang Pengedar Shaklee yang professional dan juga seorang pengguna produk Shaklee ini.

Jika anda mempunyai masalah kesihatan seperti kulit kusam, jerawat, jeragat dan lain-lain yang membuatkan anda rasa tidak yakin serta rendah diri untuk berdepan dengan orang sekeliling. Saya boleh bantu anda semua. Bukan hanya untuk masalah kecantikan tapi untuk masalah kesihatan lain juga saya boleh bantu semampu mungkin.

Saya yakin anda semua mesti mahukan produk yang semulajadi dan ingin mendapatkan kesan yang terbaik. Paling penting yang ingin saya tekankan produk Shaklee ini 100% semulajadi dan selamat. Shaklee adalah yang terbaik yang saya cadangkan.

Saya akan bantu anda semua dengan konsultansi cara-cara pengambilan vitamin atau supplemen dengan cara yang berkesan.



Kenapa Anda Perlu Membeli Dengan Saya?

Saya akan berikan servis yang terbaik untuk para pelanggan saya di Bangi. Saya juga akan berikan konsultansi serta penerangan tentang vitamin-vitamin Shaklee yang anda ambil dengan cara yang betul dan berkesan.

Kebanyakkan yang dah makan vitamin Shaklee ini ada yang tidak tahu cara yang betul dan untuk apa fungsi vitamin itu. Jadi, jangan risau saya akan terang pada para pelanggan saya fungsi-fungsi vitamin untuk mengatasi masalah-masalah yang korang hadapi.

Cara Nak Order Produk Shaklee

Senang saje, anda boleh dapatkan produk Shaklee dengan saya dengan mudah. Boleh hubungi atau whatsapp saya di 0179793589 (Dayah). Saya akan COD dan juga ada servis penghantaran pos kepada para pelanggan saya yang diluar kawasan.

Anda juga boleh dapatkan info di

Facebook: Nur Ramadhan (Hidayah)

IG: Norhidayahlong

Page: Myrakanita Online Shop


Let Me Assist You

Sekian.
Norhidayah
1216854


You Might Also Like

0 comments