Cara Hilangkan Jeragat Dengan Cepat, Selamat dan Berkesan - 100% Semulajadi

  • August 25, 2016
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Sebut je perkataan ‘jeragat’, mesti yang mengalami masalah jeragat ini akan stress dengan masalah jeragat ni. Masalah jeragat ini boleh berlaku kepada golongan wanita tak kira muda atau tua. Tak boleh juga cakap bila tua je ada jeragat. Sebab realitinya, golongan muda pon ada masalah jeragat ini.



Jadi, disini Dayah ingin kongsikan dengan korang semua tentang punca-punca jeragat ini. Apa-apa pun mesti ada punca kepada masalah yang timbul. Antara punca terjadinya jeragat adalah:-

  1. Kosmetik

    Kosmetik atau produk-produk untuk mekap yang mengandungi bahan kimia menjadi penyebab kepada naiknya jeragat pada kulit muka. Elakkan pemakaian kosmetik yang terlalu tebal dan kerap. Kerana ia membolehkan jeragat naik pada kulit muka. Kerana tiada kulit muka kita tidak dapat oksigen yang cukup. 

    Cara nak hilangkan jeragat ini anda perlu elak daripada penggunaan kosmetik yang terlalu kerap dan semak dulu bahan-bahan, risau terlalu banyak bahan kimia dan produk-produk kosmetik tiruan di luar sana.

  2. Cahaya Matahari

    Cahaya matahari menjadi sebab juga kenapa naiknya jeragat pada kulit. Sinaran UV bahaya pada kulit. Sebab itu, kita perlukan perlindungan untuk kulit muka kita untuk elakkan jeragat di wajah kita.

  3. Ubat-ubatan

    Biasanya golongan wanita lewat 30 an selalu yang ada masalah jeragat ni kerana makan ubat-ubatan. Contohnya, pil untuk langsing dan untuk putih dan sebagainya. Ubat-ubatan sebenarnya agak bahaya sebab kita memang tahu itu bahan kimia yang digunakan juga. Punca jeragat juga disebabkan ubat-ubatan. Boleh guna cara tradisional untuk atasi masalah jeragat juga.

  4. Pil Perancang

    Pil perancang yang selalunya akan diambil oleh golongan wanita. Kononnya untuk elak hamil dan buat perancangan sendiri. Akan tetapi terlalu banyak pil perancang diambil akan menyebabkan naik jeragat dikemudian hari.

  5. Hormon tidak stabil

    Hormon yang tidak stabil juga punca kenapa naiknya jeragat ni. Golongan wanita dan perempuan lah selalu yang menghadapi masalah hormon tidak stabil kerana terlalu stress, banyak kerja, banyak berfikir dan sebagainya. Cara untuk hilangkan jeragat adalah kena stabilkan hormon dahulu.
Cara yang Dayah cadangkan untuk anda hilangkan jeragat dengan cepat dan berkesan dengan produk yang saya cadangkan ini yang 100% semulajadi dan selamat tanpa bahan kimia adalah:-

Pertama: NutriWhite

Kenapa Dayah cadangkan NutriWhite?? Ok, Dayah terangkan kenapa. Sebagusnya kita mencari produk-produk untuk kulit luaran kita yang tiada bahan kimia. Sebetulnya yang 100% semulajadi. Set NutriWhite ini bagus. Klik disini untuk kelebihan Nutriwhite
NutriWhite


Kedua: GLA Complex


GLA Complex ini bantu dalam menstabilkan hormon yang menjadi punca kepada jeragat. Membantu dalam proses hilangkan jeragat. Kelebihan lain GLA Complex adalah:
GLA Complex

  • Cerahkan jeragat dengan cepat.
  • Menghalang jeragat menjadi semakin kronik.
  • Membantu pudarkan jeragat dengan cepat.
  • Melembapkan kulit kering yang kusam.
  • Menegangkan kulit tampak lebih muda.
  • Menghalang sel rosak kesan daripada cahaya matahari.

Ketiga: Sustained Released Vita-C Plus
Sustained Released Vita-C Plus ini sangat bagus untuk kulit dan juga bantu dalam hilangkan jeragat. Vita-C Plus ini mempunyai teknologi yang dinamakan "Sustained Released". Teknologi ini mengekalkan vitamin C dalam darah kita selama 5 jam. Antara khasiat lain vita-C plus dalam mengatasi masalah jeragat ini:-
Vita-C Plus
  • Mencerahkan tompok jeragat dengan cepat.
  • Memulihkan sel kulit mati dengan cepat.
  • Menghalang kulit mati dari kesan sinaran UV.
  • Menganjalkan kulit.
  • Memudarkan parut jerawat yang membentuk jeragat.

Testimoni:-




Sebarang pertanyaan boleh tanya pada Dayah. Boleh email cknorhidayah@gmail.com atau whatsapp di 0179793589. 

Let Me Assist You, with the best way.

Sekian.
Norhidayah
1216854

You Might Also Like

0 comments