Che Ku Nor Zuraida │Pengedar Shaklee Hulu Terengganu

  • August 05, 2016
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments


Assalamualaikum wbt. 

Moga para pembaca blog Dayah sihat-sihat belaka hendakNya.

Kepada saudara saudari, tuan puan, adik kakak, ibu ibu, yang tak tahu macam mana nak dapatkan produk Shaklee. Senang sahaja, korang semua boleh dapatkan produk Shaklee ini dari saya, Pengedar Shaklee Hulu Terengganu, Kuala Terengganu, Bukit Payong, Kuala Berang, dan juga di Politeknik Hulu Terengganu.

Kastemer-kastemer  saya di Hulu Terengganu, Kuala Terengganu dan sekitarnya jangan risau, korang akan dapat FREE consultation dan juga tunjuk ajar tentang produk Shaklee ini. Malah saya juga akan ajar teknik pengambilan yang berkesan. Selain itu, saya juga membantu untuk pendaftaran ahli secara berbayar dan percuma.

Klik link ini untuk tahu kelebihan menjadi ahli Shaklee:-

Rugi tau kalau dah memang makan vitamin Shaklee tapi tak menjadi ahli. Korang boleh tengok sedikit video mengenai kelebihan menjadi ahli Shaklee.



Korang semua boleh menghubungi atau PM saya di facebook:-

FB: Norzuraida Long

Pengedar Sah Shaklee Hulu Terengganu, Pengedar Shaklee Kuala Terengganu, Pengedar Shaklee Bukit Payong, Pengedar Shaklee Kuala Berang, Pengedar Sah Shaklee Politeknik Hulu Terengganu.



You Might Also Like

0 comments