Pengedar Shaklee Kemaman Chukai Yang Aktif


Siapa saya?

Saya Norhidayah Long, saya bekerja sebagai Tutor dan Admin di sebuah Pusat Tuisyen di Kemaman. Saya juga merupakan Pengedar Shaklee yang aktif dari Kemaman, Terengganu.




Saya dah ambil vitamin Shaklee hampir 2 tahun lebih, dan family saya juga mengamalkan vitamin ni untuk kesihatan mereka.

Link video :


Pengalaman dengan Shaklee

Hampir 2 tahun lebih saya mengamalkan vitamin Shaklee untuk masalah saya ada sebelum ini dan saya juga terlibat dengan bisnes Shaklee secara partime. Kepada yang berminat nak tambah pendapatan boleh hubungi saya.

Kawasan COD

Saya juga menyediakan servis penghantaran vitamin di sekitar Kemaman. Pada kastemer luar Kemaman, saya akan pos vitamin pada anda.

Antara kawasan saya COD :-
- Sekitar kemaman,
- Chukai
- Geliga
- Kuala kemaman
- Taman perwaja
- Chendor
- Cherating
- Mak lagam
- Taman banggol indah
- Kg paya berenjut
- Binjai
- Bukit kuang
- Bukit mentok
- Telok kalong
- Kijal
- Kemasik
- Perumahan kastam





Testimoni Masalah Sendiri

Saya sendiri mengalami masalah kulit kusam selepas saya berhenti satu produk skincare yang menyebabkan kulit muka saya kusam.

Selepas saya berjumpa dengan seorang Kakak yang mencadangkan produk Shaklee iaitu Vitamin C dan GLA Complex. Lepas konsisten , alhamdulillah masalah kulit kusam saya dapat diatasi.



Masalah kedua saya adalah, saya pengidap migrain sejak di bangku sekolah lagi. Sakit ini berlarutan sampai saya sambung pelajaran di universiti. Setiap minggu bergantung dengan ubat tahan sakit dan kadang-kadang panadol.

Sekarang, migrain dah kurang sangat-sangat. Kesihatan saya semakin baik selepas amal dua vitamin iaitu Ostematrik dan B Complex untuk masalah migrain.

Pada anda yang ada masalah sama seperti saya atau masalah lain, boleh juga hubungi atau whatsapp untuk pertanyaan.



Q & A

Macam Mana Cara Nak Tempah Produk?

Boleh hubungi dan whatsapp Dayah di 0179793589 untuk tempahan produk dan saya juga menyediakan servis COD ke kawasan Kemaman dan servis pos produk ke kawasan luar Kemaman.

Adakah saya akan dapat servis konsultansi jika saya beli barang secara pos?

Ya, jika anda buat pembelian dengan Norhidayah Long , anda akan dapat servis follow up dari saya.

Bagaimana Cara Nak Dapatkan Harga Paling Murah?

Untuk dapat harga paling murah ada caranya iaitu daftar sebagai ahli Shaklee dengan saya, anda dapat menikmati harga ahli dan juga promosi dari Shaklee tiap bulan.

Kelebihan Ahli?

Anda dapat nikmati kelebihan ahli seperti :-

- Diskaun sehingga 15% - 33%
- Promosi bulanan dari Shaklee
- Dapat attend kelas ‘Health & Wellneess Talk’ secara percuma
- ‘Cash Bonus’ dengan setiap pembelian 150 point
- Keuntungan jualan runcit

Apa Kelebihan Belian Dari Saya?

Anda akan dapat servis dan konsultansi tentang cara pengambilan vitamin yang betul dan berkesan.

Saya juga akan pastikan anda faham punca masalah dan pemilihan produk sebelum anda beli vitamin Shaklee ini.

Saya juga akan kongsikan tips dan info kesihatan dari Shaklee dengan anda.

Cara Hubungi

Anda boleh hubungi saya Norhidayah Long di 0179793589 atau

www.wasap.my/60179793589 atau boleh layari blog saya di www.ckdayah.blogspot.my .

You Might Also Like

0 comments