Pengedar Shaklee di Seremban Dan Senawang Yang Aktif & Komited

  • August 23, 2017
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments


Salam saya Siti Fatimah Wahidah . Boleh panggil Wahida. Saya pengedar Shaklee Seremban dan Senawang, Negeri Sembilan yang sangat komited dan aktif.



Pengedar Shaklee Seremban & Senawang, Negeri Sembilan - Komited Dan Aktif


Anda boleh hubungi atau whatsapp Wahida di 0145238536 untuk dapatkan produk Shaklee atau baru ingin cuba produk Shaklee. 

Wahida juga sediakan khidmat untuk COD di kawasan Seremban dan Senawang. Saya akan hantar produk ke rumah anda atau kita set masa untuk berjumpa di mana-mana untuk mengambil produk.

Jangan risau , untuk kastemer yang jauh, anda juga boleh beli dengan Wahida sebab barang anda akan di pos ke alamat anda.


Kenapa Perlu Beli Dengan Wahida - Pengedar Shaklee Seremban dan Senawang

Wahida akan berikan nasihat dan cara makan vitamin yang betul dan berkesan untuk masalah anda,

Selain itu, Wahida juga akan beri tips tambahan serta pantau progres kesihatan anda. 

Kenapa anda perlu beli dengan saya? Sebagai Pengedar Shaklee Seremban dan Senawang yang sangat aktif dan serius dalam bisnes Shaklee ni. 

Wahida bukan saje jual tau, saya sendiri makan vitamin Shaklee ni. Dan saya juga akan jaga kastemer-kastemer saya. 

Sebab tu , saya pentingkan cara makan vitamin berkesan. Kerana, kalau salah cara makan nanti tak berkesan. 

Wahida nak kastemer puas hati dengan servis dan khidmat wahida. 


Nak Keuntungan Lebih Sebagai Pembeli?

Kenapa orang guna produk Shaklee? Mestilah sebab selamat dan berkesan kan.

Makin lama makin sihat dan makin muda.

Jadi rugilah kalau tiap-tiap bulan beli harga runcit kan. Dapat produk je. Takde offer promo dan hadiah dari Shaklee.

Sebab tu, kalau anda nak jimat banyak kena jadi ahli. Tak mahal pon. Tak sampai RM80 pon.

Sudah pasti bila anda dah jadi ahli, anda akan dapat nikmati 15-25% diskaun. Tiap-tiap bulan ada offer dari Shaklee.

Ada promosi, tips kesihatan dan bukti produk Shaklee ni memang paling baik.

Jadi, pesan Wahida, daftarlah jadi ahli. Ada lawyer, engineer, guru, akauntan, pensyarah semu dah jadi ahli eksklusif Shaklee.

Akhir kata, walaupun dah jadi ahli, Wahida tetap akan hantar produk dan jaga anda macam biasa.

Rugi tau. Jadilah pengguna yang bijak. 


Hubungi Wahida !

Anda boleh whatsapp atau hubungi Wahida di 0145238536, atau boleh ke blog wahida di 


FB: Siti Fatimah Wahidah






You Might Also Like

0 comments