6 Sebab Kenapa Perlu Pilih Omega Guard Shaklee

  • August 23, 2017
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments

Apa itu Minyak Ikan?

6 Sebab Kenapa Perlu Pilih Omega Guard Shaklee

Minyak ikan adalah asid lemak omega 3, dimana omega 3 ini merupakan asid lemak yang penting yang tak dapat dihasilkan oleh tubuh kita.

Jadi, sebab itu kita perlu mengambilnya dari pemakanan dan supplemen.

Omega Guard Shaklee adalah minyak ikan terbaik di dunia. Omega Guard Shaklee diekstrak dari ikan laut sejuk seperti sardin, mackerel, herring dan anchovies di perairan negara Jepun.

Dalam entry kali ni, dayah akan terangkan 6 sebab kenapa anda perlu pilih Omega Guard Shaklee. Apa special sangat ni kan?

Tunggu ye..

Dayah akan terangkan satu per satu..

6 Sebab Kenapa Perlu Pilih Omega Guard Shaklee

Terdapat banyak je minyak ikan di pasaran kan. Jadi kenapa kita perlu cari yang terbaik dan terbagus kan. Disini dayah terangkan 6 sebab kenapa Omega Guard Shaklee terbaik.

1. Penyulingan Molekul Tiga Peringkat

Omega Guard Shaklee melalui proses penyulingan molekul tiga peringkat untuk pastikan ketulenan dan kepekatan minyak ikan. Proses propprietari ini, memekatkan omega 3 dan menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, arsenik, kadmium, dioxins dan lain-lain bahan campuran.

Dalam proses ini juga, pemprosesan minyak ikan turut dikawal bagi menjaga ketulenan minyak ikan agar nutrien dan khasiatnya tidak terjejas.

2. Farmaseutikal

Kualti minyak ikan Omega Guard Shaklee ini sangat terjamin. Minyak ikan Shaklee bergred farmaseutikal ni adalah 99% tulen.

Ternyata semulajadi. Tepuk dada tanya hati. Yang mana menjadi pilihan minyak ikan ini. :-)

3. DHA Dan EPA Yang Tinggi

Omega Guard Shaklee mempunyai DHA dan EPA yang tinggi. Setiap satu sajian memberikan 990mg asid lemak omega 3 (546mg EPA, 360mg DHA).

Omega Guard Shaklee

4. 7 Spektrum Lengkap Asid Lemak Omega-3 Tulen

Omega Guard Shaklee mengandungi 7 spektrum lengkap asid lemak omega 3 tulen yang terhasil secara semulajadi seperti :-

  • DHA 
  • EPA 
  • ALA 
  • SDA
  • ETA
  • HPA
  • DPA
Biasanya minyak ikan di pasaran hanya mengandungi 2 spektrum iaitu EPA dan DHA. Berbeza dengan Omega Guard Shaklee mengandungi 7 spektrum asid lemak. 

Mana jadi pilihan anda? 


5. Bau Yang Minimum

Dah namanya minyak ikan, seharusnya ada bau hanyir kan. Tetapi, Omega Guard Shaklee mempunyai bau dan rasa kesan hanyir yang sangat minimum kerana telah melalui proses penyulingan 3 peringkat.

6. Diiktiraf Oleh Friend Of The Sea

Omega Guard Shaklee ini diiktiraf oleh friend of the sea. Ianya untuk memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tanpa menjejaskan alam sekitar.


Hubungi:-

Anda boleh hubungi atau whatsapp dayah di 0179793589 untuk dapatkan konsultansi berkesan dan cara makan vitamin yang betul.

Nak makan vitamin dengan lebih murah? Nak tau? Cepat2 whatsapp dayah ye.

Sekian
Norhidayah Long
1216854

You Might Also Like

0 comments