Cara Pantas Hilangkan Jerawat - 100% Selamat dan Semulajadi

"Dah macam-macam produk beli untuk masalah jerawat ini. Mula-mula pakai ok lah. Lepas tu, jerawat naik lagi. Cuma kadang-kadang rasa tak yakin nak berdepan dengan orang."

Menjadi satu tanggungjawab kita untuk menjaga kesihatan dan juga kulit muka kita untuk sihat. Walaupun ianya adalah pinjaman Allah SWT kepada kita. Jadi, sudah menjadi peranan untuk kita menjaga apa yang dikurniakan oleh Allah SWT.



Dayah faham sangat bila jerawat naik kat muka mesti korang stress sebab rasa susah nak hilangkan jerawat ini. Dayah sendiri pernah mengalaminya walaupun tak banyak jerawat naik pada muka. 

Ok. Disini Dayah ingin kongsikan dengan kalian cara pantas untuk hilangkan jerawat. Yang pasti dan paling best set jerawat ini sangat berkesan dan 100% selamat.

Ini bukan omong-omong kosong tapi pasti kerana dah terbukti set jerawat ini sangat berkesan dalam menghilangkan jerawat serta parut jerawat.

Tambahan pula, Dayah akan konsult korang untuk cara pengambilan set jerawat ini dan pantau progress korang dalam consume set jerawat ini.

Faktor Kenapa Jerawat Sukar Untuk Hilang

1. Pertama sekali kena tahu punca jerawat dulu. Sesetengah individu mempunyai masalah jerawat kerana faktor keturunan dan juga masalah hormon.

2. Kulit muka yang tidak sihat. Kulit terdedah dengan cahaya matahari atau bahan kimia yang menyebabkan kulit rosak dan boleh menimbulkan masalah jerawat ini.

3. Produk yang dipakai tak sesuai dengan kulit muka atau cara penggunaan produk yang salah juga menyebabkan jerawat susah untuk hilang.

Set Jerawat - 100% Natural 


Kat sini Dayah cadangkan dua jenis produk yang berkesan, selamat dan semulajadi untuk hilangkan jerawat dan parut jerawat.

(A) GLA COMPLEX


Berfungsi dalam membantu untuk mengawal hormon. GLA Complex juga bantu untuk menstabilkan hormon serta dapat hilangkan jerawat dan menghalang jerawat naik di muka.

Apa yang best tentang GLA Complex ini adalah muka kita akan kurang berminyak dan jerawat pula makin mengecut. Di samping itu, kelebihan lain GLA Complex ini adalah mengandungi vitamin E yang boleh bantu dalam cerahkan kulit jerawat, mengurangkan rasa gatal-gatal dan sakit pada jerawat.

Tambahan lagi, GLA Complex juga membantu meningkatkan kadar pemulihan luka jerawat serta tegangkan kulit.



(B) SUSTAIN RELEASED VITA-C PLUS


Vitamin C ini sangat best sebabnya semulajadi dan selamat. Vitamin C ini berfungsi dalam meningkatkan paras kolagen dalam kulit kita.

Specialnya tentang vitamin C ini mempunyai gabungan teknologi modennya yang mana vitamin C ini kekal dalam darah untuk tempoh 5 jam selepas diambil.

Selain itu, vitamin C juga boleh mengecutkan jerawat dengan pantas, mencerahkan parut jerawat, mencerahkan kulit, menguatkan sistem daya tahan kulit pada radikal bebas.



Testimoni:

Testimoni I

Testimoni II


Contact:

Boleh hubungi atau terus whatsapp Dayah ke 0179793589. Atau cik-cik puan boleh beli online dengan tekan klik pada icon bawah ini:-

https://shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b28d9123c8c2bb408428a90d5598906f




Sekian.
Norhidayah
1216854






  

You Might Also Like

0 comments