Pengedar Shaklee Nombor 1 Malaysia

  • December 08, 2017
  • By ckdayah.blogspot.my
  • 0 Comments


Hi saya Hidayah, Pengedar Shaklee Malaysia, saya sendiri sudah makan vitamin Shaklee dah lama. Kesan yang saya dapat dari pemakanan vitamin ni hari-hari , kesihatan makin baik, kulit muka makin sihat.

Pada anda yang ingin dapatkan servis dan vitamin terbaik ini boleh hubungi dayah di 017-9793589 tempahan dan konsultansi.

Testimoni saya sendiri dari masalah migrain, masalah kulit muka yang gelap, kusam dan kesan sunburn.


Sebab tu saya sangat suka dengan vitamin Shaklee ini. Sangat best kesan nya. Sebab ini lah, saya buat keputusan untuk jadi Pengedar Shaklee untuk bantu orang di luar sana juga untuk sihat dan cantik dengan cara yang betul.

Klik video ini.


Kenapa Perlu Beli Dengan Saya?

1. Servis Konsultansi Terbaik

Saya akan bagi servis konsultansi yang terbaik untuk anda. Saya sangat yakin untuk konsult anda hingga berjaya atasi masalah anda. Supaya apa yang anda belanja untuk vitamin dapat kesan yang sangat-sangat best.

2. Teknik Pengambilan Yang Betul

Saya akan ajar cara pemgambilan vitamin yang berkesan untuk masalah anda.

Cara makan yang ini belum tentu anda boleh dapat dengan pengedar lain. Sebab saya rujuk Nutritionist Shaklee, saya hadir ke kelas-kelas nutrisi dan bengkel nutrisi.

3. Pantau Progress

Sepanjang anda ambil vitamin Shaklee, saya akan pantau progress untuk anda dapat hasilnya. Cantik dan sihat dengan Shaklee.

Servis Saya - Apa Kata Mereka?



Kastemer bagi feedback selepas ambil set menyusu. Suka sangat dia sebab bangun pagi2, badan sihat dan susu banyak sampai kena pam.




Kastemer ini ada masalah kulit kusam dan tona kulit tak sekata. Tak sabar nak guna produk. Suka dia barang dah sampai.




Kastemer datang ambik set pantang dan set menyusu di rumah. Puan Ayu ni sangat suka dengan Shaklee untuk set pantang dan set menyusu. Susu meriah katanya. Boleh buat stok, kata Puan Ayu.




Dayah COD vitamin kat adik manis ni. Adik manis ni namanya Ila. Nak vitamin C untuk kulit cantik. 
Alhamdulillah, feedback dari adik Ila ni, dia memang suka sangat vitamin C ni untuk cegah kulit dari sunburn dan kusam. Kulit dah cerah dan jerawat susah naik, kata Ila.





Kastemer ni sangat loyal dengan dayah. Katanya percaya kat dayah. Alhamdulillah, dayah bantu mana yang mampu untuk anda semua sihat dan cantik dengan selamat.




2 hari barang sampai pada kastemer, excited kastemer dayah ni, tapi dia tak perasan ESP dia dah habis, kena order kali ke 2. Dia tak kisah dan suka dengan servis dayah. 




Pencinta ESP, akak ni suka sangat ESP sebab badan makin cergas dan susu pon banyak. Bukan saje tu tau, Kak Aya ni suka sebab kulit dia dan anak cantik dan sihat. 


Tempahan / Hubungi :

Anda boleh hubungi @ whatsapp ke 0179793589 untuk pertanyaan lebih lanjut.

Dapatkan servis konsultansi dan produk dari dayah kerana dayah akan pastikan duit anda belanja dapat kesan yang terbaik.




You Might Also Like

0 comments